v
PINARBAŞI MESLEK YÜKSEKOKULU - PAZARLAMA
Program Profili

Dünya genelinde teknolojinin gelişmesiyle ve uluslararasılaşma kavramının daha da önemli hale gelmesiyle birlikte pazarlama sektörü her geçen gün daha da büyüyen bir öneme sahip olmaktadır.

Pazarlama ön lisans programı, öğrencilerin yeni teknolojileri takip ederek, teorik ve uygulamalı şekilde katılımlarını sağlamaktadır. Pazarlama bölüm dersleri teknolojik imkânlar ile donatılmış sınıflarda, Meslek Yüksekokulumuz kütüphanesinde bulunan pazarlama ile ilgili kitaplar ve bilimsel dergilerin bulunduğu, profesyonel kişilerin öğrencilerle buluşmasını sağlayan etkinliklerin yapıldığı bir eğitim öğretim imkânı sunmaktadır.

Eğitim süresi 2 yıl olan Pazarlama Programın da genel kültür dersleri, muhasebe bölümü dersleri, yönetim bölümü dersleri ve meslek dersleri olarak; Genel İşletme, Pazarlama İlkeleri, Tüketici Davranışları, Pazarlama Araştırması, Pazarlama İletişimi, Hizmet Pazarlaması, Uluslararası Pazarlama, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Satış Gücü Eğitimi, Perakende Yönetimi Ve Marka Yönetimi dersleri yer almaktadır. Öğretim programı planında yer alan seçmeli derslerle mesleki gelişim, sosyal ve kültürel gelişim desteklenmektedir. Öğrenciler 1. ve 2. Dönem de İngilizce dersi almaktadır. Öğrenciler 2. Dönemde İş Ahlakı dersi alarak etik kurallarına sıkı sıkıya bağlı olarak meslek hayatlarında verilen görevi etik kurallar çerçevesinde yerine getirecek bireyler olarak yetiştirilmektedir.

Programın gerektirdiği zorunlu staj programı yaz dönemi içerisinde 30 iş günü olacak şekilde uygun görülen yerlerde yapılmaktadır. Pazarlama Programımızdan mezun olan öğrencilerimiz Dikey Geçiş Sınavı’na (DGS) girerek birçok lisans programına geçiş yapabilerek kariyer yolculuklarına devam edebilmektedir.